* Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти
* Перелік навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-d2q_Ai0NrFoyUloP851qCYw-84FUiSNbnIXZu_DLlMJ3qBy6j4s8hakmB7vwGeA4hcEYlo-G-S4lgQzjT-B84Nhk8bXEa8kqr-2y2FOgY2a4xJ6whPLE_4keuJ6DbgJCCNLwqd5zhpRg/s400/IMG_0472.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXWgCQC4UXP04OLI2bvwLG1YIerigAIuWMnvnwU-y4JkRyBxKajIxK5r32qhVU43KbWUrN0eQInpnTmjvMCTYFIEbQwEzGSpAXIzWJ4T4K23lkOupnfZ8mkO_iclffVsycmwlp-KlTZaNa/s400/1.jpg)
Корекційна навчально-виховна робота є системою спеціальних
психолого-педагогічних, соціокультурних і лікувальних заходів,
спрямованих на подолання або ослаблення недоліків психофізичного
розвитку дітей з обмеженими можливостями, повідомлення їм доступних знань, розвиток умінь і навичок, формування їх особистості в цілому.
Суть корекційної освіти полягає у розвитку психофізичних функцій
дитини і збагаченні її практичного досвіду разом з подоланням або
ослабленням, згладжуванням порушень психіки, що є у неї. Освітній
корекційний процес передбачає:
1. Корекційне навчання - спеціальним чином організована взаємодія
педагога з дітьми з обмеженими можливостями, що забезпечує засвоєння
знань і умінь, подолання недоліків розумового і фізичного розвитку,
вдосконалення психічних і фізичних функцій.
2. Корекційне виховання - це формування якостей особистості засобами
пізнавальної, трудової, естетичної діяльності, що дозволяє їй
адаптуватися в соціальному середовищі.
Корекційна освіта може здійснюватися як в
умовах спеціального навчального закладу, так і в умовах інклюзії.
Немає коментарів:
Дописати коментар