Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції "Нова українська школа"
Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2019/2020 навчальному році
Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Лист Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2018 року № 2.5-281 «Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
Положення про про центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів
Лист МОН від 10.01.2017 № 1/9-2 "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами"
Лист Міністерства від 11.04.2013 № 1/9-273 «Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах»
Лист Міністерства від 31.01.2013 №1/9-66 «Щодо організації роботи інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
Лист Міністерства від 28.09.2012 № 1/9-694 "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчання"
Лист Міністерства від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
Лист Міністерства від 26.07.2012 № 1/9-529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"
Лист Міністерства 1/9-394 від 23.05.2012 "Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2012 року"
Лист Міністерства № 1/9-491 від 13.07.10 " Про організацію роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом"
Лист Міністерства № 1/9-684 від 05.10.09 "Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова"
Немає коментарів:
Дописати коментар