ВАС ВІТАЄ КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ І КОРЕКЦІЙНОЇ ОСВІТИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО"

Електронна бібліотека

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Павлюх В.В.Характеристика основних вад та захворювань
Павлюх В.В. Корекційна спрямованість уроку для дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання
Місюня Л.В. Методичні рекомендації щодо організації діяльності логопедичної служби в закладах освіти
Павлюх В.В. Складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами в умовах освітнього закладу інтернатного типу
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушенням зору
Нормативно-правове забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами
Молчанова О.М. Використання психології кольору в професійній орієнтації дітей з особливими потребами
Адаптована програма з арт-терапії для дітей з обмеженими можливостями
Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка). — К. : 2004. — 152 с.
Божович Л.И. Проблемы формирования личности wym-1415881900814
Власова Т.А., Певзнер М.С. ПРО ДІТЕЙ З ВІДХИЛЕННЯМИ В РОЗВИТКУ wym-1415882599735
Гейл Шихи. Возрастные кризисы wym-1415882684368
Заряна и Нина Некрасовы – Перестаньте детей воспитывать – помогите им расти wym-1415882738665
Психология семьи и больной ребенок. Учебное пособие: Хрестоматия. wym-1415882829609
Пузанов Б.П. Олигофренопедагогика wym-1415882904753
Психология умственно отсталого школьника wym-1415883019296
Выготский Л.С. Cобрание сочинений в 6 томах wym-1415883243989
Симоне Харланд ГИПЕРАКТИВНЫЙ ИЛИСВЕРХОДАРЕННЫЙ? wym-1415883349168
Методичні рекомендації щодо створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх закладів, у тому числі шкіл-інтернатів
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів
Сак Т.В. Індивідуальний план учня з особливими потребами в інклюзивному класі

ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, 

СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Гельбак А.М. ГУМАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМИН У СИСТЕМІ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ»..., СТАНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ, ОСНОВНІ ПРОТИРІЧЧЯ ЯК ДЖЕРЕЛО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ, Проблематика перехідного розвитку в психології

Немає коментарів:

Дописати коментар